пятница, 10 февраля 2012 г.

**************************

Դևը   գերմանացուն, իսպանացուն, անգլիացուն բռնումա ասումա.” Յա, էս ինչ թազա սաստավա?”

***************************

Նապաստակը գնում է դեղատուն հարցնում է.
- Ինձ 2 կգ գազար տվեք:
Վաճառողը ասում է.

-Սա դեղատուն է , ստեղ մենակ դեղ են ծախում:

Հաջորդ օրը նապաստակը գալիս է գազար ուզելու էլի չի լինում :Ու էդպես ամենօր :

Վաճառողը նեռվայնանում ասում է .
-Եթե մի անգամ էլ եկար գազար ուզիր քեզ կմեխեմ պատին:
Նապաստակը փախնում է արագ ,հաջորդ օրը գալիս ու հարցնում է.
-Մեխ ունեք?
-Ոչ
-Դե ինձ 2 կգ գազար տվեք:

****************************

Ուսուցչուհին ասաց Արամին .
-Պատմիր Տիգրան Մեծի մասին:
-Չեմ կարող :
-Ինչու?
_Հայրիկս ասել է մեռածների հետևից չեն խոսում:

**********************************

Տղան: Մամ, ջուր կբերես?

Մայրը: Ձեռ էլ ունես, ոտ էլ, գնա խմի:

Տղան: Լավ էլի մամ, ուզում եմ, որ դու բերես:

Մայրը:Ասեցի չէ, գնա խմի:

Տղան: Մամ դե բեր էլի:

Մայրը:  արդեն ջղայնացնում ես…էսա գնալու եմ պոլի փետը բերեմ, քեզ ծեծեմ:

Տղան: Մամ, դե որ գնաս պոլի փետը բերելու, հետդ մի բաժակ ջուր կբերես :

************************************

Ավտոտեսուչը կանգնեցնում է ապարանցուն:

-Քաղաքացի, կարմիր լույսի տակով անցաք:

-Օյին ես հա, բա հո վրայով չէի անցնի?

*************************************

Ապարանցուն երկվորյակ է ծնվում:

-Հա, հասկացա, մեկը իմնա,,,, բա էն մեկը ումնա?

*******************************

2 խոպանչին Ռուսաստանում մշակում են զբոսայգին:

-Վայ, ստեղ հայա թաղված:

-Էդ ինչից եզրակացրիր?

-Տես էն քարի վրա գրածա ”գազոն զասեյան” :

*********************************

Ապարանցուն հարցնում են.

-Խիա կովդ կաստիլներով ման գալիս.

-Յա կարողա գիտեիք մի խաշի համար կովիս լրիվ պիտի մորթեի:


HARBAC JAMANAK->>

Երեխեք ջան  , ինձ թվում ա բոլորդ հանդիպած կլինեք Ամանորին, կամ չգիտեմ  ինչ-որ մի տեղ, ինչ-որ առիթով տեսած կլինեք խմած կամ էլ նույնիսկ հարբած մարդկանց”’ Դե, ես էլ  ձեզ ներկայացնում եմ  արտահայտություններ խմած ժամանակ::ԴԴԴԴ

● Ես խմած չեմ, պռոստը քեֆս ա լավ
● Սրանից  հետո սաղս գնում ենք մեր տուն կոֆե խմելու
● Ապե արխային. ես հենց նստում եմ ռույլին, միանգամից օյաղնում  եմ
● Գիտես չէ, խմած ժամանակ ուղեղս 100-ի տակ ա աշխատում :ԴԴԴ
● Ապե դու պռոբլեմ չունես
● Արմինե հլը մի հատ դաշնամուր նվագի,,,,,,սենց դեպքերի շաաաատ
● իմ հետ հավասար մենակ հերդ էր կարում խմեր: