Ես
ինքս ստուգել եմ և կարող եմ վստահ ասել, որ ֆեյսբուքի ադմինիստրացիան
ուշադրություն է դարձնում օգտատերերի կողմից ուղարկված ցանկացած նամակի:
Սակայն տարբեր դեպքերում անհրաժեշտ է օգտվել տարբեր մեթոդներից: Այսպիսով
եթե ինչ-որ խնդիրներ ունեք ֆեյսբուքի հետ կապված (օր. գողացված պրոֆիլ,
մոռացված գաղտնաբառ, արգելափակված պրոֆիլ և այլն), ապա կարող եք նամակ գրել
ֆեյսբուքի ադմինիստրացիային և համբերատար սպասել պատասխանին:
Ձեր էջի պրոֆիլը արգելափակվել է
http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=page_disabled
Հեռախոսահամար
Ֆեյսբուքի սպասարկման բաժինը ունի մի հեռախոսահամար (0016505434800), որը սակայն չունի ուղիղ կապ մարդու հետ, այսինքն միանում է ավտոմատ համակարգը և առաջարկում սեղմել համապատասխան կոճակներ:
E-Mail
Արգելափակված կամ գողացված պրոֆիլների համար կարող եք գրել հետևյալ մեյլին՝ disabled@facebook.com
Դիմումի ֆորմաներ
Կարող եք լրացնել առաջարկվող համապատասխան ֆորմաներից որևէ մեկը՝
Ձեր պրոֆիլը արգելափակվել է
http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=page_disabled
Մնացած այլ դեպքերի համար նախատեսված ֆորմաները կգտնեք այստեղ http://www.facebook.com/help/ - Անհրաժեշտ է ընտրել համապատասխան բաժինը և հետևել տրվող հրահանգներին: