пятница, 10 февраля 2012 г.

Anekdotner
Գժանոցի պատին մեքենայի նկար կա,բոլոր գժերը փորձում են այդ մեքենայի դուռը բացեն,իսկ մի հատ էլ գիժ հեռու նստած ծիծաղումա:Բժիշկները հարցնում են.
-Ինչու ես ծիծաղում?
Ասումա...
-Սրանք ուզում են դուռը բացեն,բայց խաբար չեն ,որ բանալիները իմ մոտա

Գժանոցի տանիքին գժերը գիշերը ֆուտբոլեն խաղում գնդակը տշում են էթում ընկնումա տանիքից բոլորը կրիշից աստիճաններով իջնումեն մեկը իրան տանիքից քցումա գնդակի կողքին: Գժերը գալիսեն տենումեն էտ իրենց ընկերը գնդակի կողքը պարկածա սկսում են ծեծել էտ պառկած գժին: Մեկել միատ մարդ անցնելիս հարցնումա գժերին.
- Ինչուեք ծեծում այդ երեխային
Գժերից մեկը պատասխանումա.
- Գնդակի մոտ հասնելու կարճ ճանապարհը գիտեր մեզ չէր ասում


Գժանոցի տանիքին գժերը ֆուտբոլ են խաղում գնտակը տշում են էթում դիմացի գժանոցի կրիշ:Որոշում են ինչ անեն, որ էթան գնդակը բերեն: Մի հոգի ասում.
- Իմ մոտ բատարե կա ես պահեմ դուք անցեք բերեք
մեկը պատասխանումա
- Ի էտ ուզումես ֆանարիկը ճանապարհի կեսից անջատես ընկնենք
Բոլոր գժերին կանչումեն տեսնեն ովա բուժվել վոր ազատեն, գետնին յուղ են լցնում ու ասումեն նկար@ կախեք պատից ....բոլոր@ գալիս են վոտերներ@ սղումա @նգնում են... բժիշկ@ ասումա չեն բուժվել մեկել վերջին գիժնա գալիս տերտա փրում ...բժիշկ@ իմանումա բուժվելա տերտ@ փրումա որ չսղա...գժին հարցնումա բա խիես տերտփրումասումա որ բարձր լինի

Ուրեմն գժերով շենքի վերեվը ֆուտբոլ են խաղում, գնդակը թռնումա ներքև մի գիժ հետևից ա թռնում, մյուսները աստիճանով են իչնում ու ետ գժին տփում մի մարդ ասումա խի եկ տփում ետ մարդուն ասումեն ինքը գիտեր կարճ ճանապարհը մեզ չասեց


Գժերր ֆուտբւլ են խախում, գնդակր կտուրն ե րնկնում մեկր ֆաներյ միացնում ե վոր մյուս գիջյ բարդրանա, բայց չի համադայնում մտատում ե կարոխ ե անջատի.

Ուրեմն գժանոցի պատերից մեկը կարմիր են ներկում,հաջորդ օրը գալիս տեսնում են չկա, մյուս օրը տեղին են ներկում, էլի գալիս տեսնւմ են՝ չկա, մըւս օրը կանաչ են ներկում, գալիս տեսնում են գժերը նստած նայում են պատին, բժիշկներից մեկը հարցնում է մյուս բժշկին է.
- Էս ինչու են նստել նայում պատին?
մյուս բժիշկը ասում է.
-Սպասում են հասնի

Երկու ախպեր են լինում. մեկյ գիջ մյուսյ խելոք: Քննուտյունից արաջ խելոքյ ասում ե վոր գիջյ կրկնի են ինչ ինքն ե պատասխանում: Խելոքին հարցնում են րուս խեկավարների անուններ, ու եդ ասում ե Ստալին, Լենին, Պուտին: Հետո հարցնում են տե կյանք կա Մարսի վրա, ասում ե որ գիտականորեն ապացուցվաց չե դեր: Հերտյ գջին ե հասնում: Հարցնում են անունդ ինչ ե, ասում ե Ստալին, Լենին, Պուտին: Ասում են կարոխ ե գիջ ես? Ասում ե գիտականորեն ապացուցվաց չի դե.

2 գիժ կարծում են պարադի են և մարշով գնում են մեկ էլ են հետևինը մեծ փայտի վրա ամրացրած պլակատով խփում ա դեմինին սա շրջվում հարցնում ա "արա ես ով եր??" են էլ ասում ա "եսիմ ժողովրդի միջից եր"
ՈՒրեմն ես դևը բրնում ա հային,տուրքին ու վրացուն.Ասում ա.
-Գնում եմ անտար գամ.Ետե գամ ու տենամ,որ մեկնումեկ@ ցու ացաց չլնի կուտեմ դրան.Ես տուրքն ու վրացին գնում են ցու են գողանում դնում տակներ@,ես հային ասում են.
-Արա գնա դու ել ցու գողացի արի.
-Պետք չի ես գիտեմ ինչ կանեմ.
Ես դևը գալիս ա տուրքին բարցացնում տենում ա ցու կա.Նույն ել վրացուն ա անում.Ես հային բարցացնում ա տենում ա ցու չկա.Ասում ա.
-Դու խի չես ցու ացել.
-Բա եսքան հավի մեջ մի հատ աքլոր չլներ

Հային թուրքին ու վրացուն դևը բռնումա, հային սռազու ուտումա որ կռուտիտ չլնի թռնի ...

Հայը, թուրքը, վրացին ոսկի են գտնում ու չեն կարում բաժանեն, ես հայը ասումա.
-եկեք բարձրանանք սարը ու ընդեղից մեծից փոքր թռնենք, ով սաղ մնաց ոսկին իրաննա:
համաձայնվում են ու բարձրանում սարը:
փոքրը ըլնումա թուրքը, սա փռնումա մեռնում , հետո վրացինա թռնում ու ելի մեռնում, ես հայը ոսկիները վերցնումա ու գնում

  Հայը, թուրքը, վրացին մեքենայով գնում են մեկել ես հայը ասումա.
- Արա թուրք ջան, արա արի դու իջի մեքենայից գնա ելի, սաղ անեկդոտը հարամում ես

Հայը թուրքը Վրացին ձմեռը սամալյոտի պոչից կախված են լինում թուրքը ձեռքերը իրարա կպցնում վոր տաքանա սամալյոտից ընգնումա նույնը վրացինա անում Հայը ասումա տեսեք ես վոնց եմ անում մի ձեռով բռնվումա ենի ձեռը տաքացնում հետոհակառակ ձեռքերը ու ասում ոչ թե ձեր նման ու երկու ձեռքերը իրարա կպցնում ու ինքնելա ընգնում

Սատանեն բռնումա հային, թուրքին, վրացուն ու ասում.
-եթե նենց բան անեք որ ձեր երկրի մարդիկ լացեն, ձեզ չեմ ուտի:
ես թուրքը տապոռա քցում իրանց երկրի վրա, սատանեն գնումա տեսնում լացում են մարդիկ. ասումա ես ինչա եղել. ասումեն աստված երկնքից տապոռ քցեց ես մեր շենքը փլվեց:
ես վրացին մի մեծ քարի կտորա քցում ելի սաղ լացում են. սատանեն հարցնումա խի եք լացում ասում են աստված երկնաքար քցեց շենքերը փլվեցին:
ես հայը ռումբա քցում, սատանեն գնումա տեսնում սաղ ծիծաղում են, ասումա ես ինչա եղել , մեկը ծիծաղը զսպելով ասումա.
-ես վալոդ պապը զուգարանում նենց տռեց կողքի շենքը փլվեց

Գնացքով նույն կուպեում գնում են մի հայ, մի թուրք, ու մի վրացի կին իր աղջկա հետ: Ճանապարհին գնացքը մտնում է թունել, բայց ներսի լույսերը չեն վառվում: Հանկարծ մթության մեջ լսվում է համբույրի ձայն ու դրան հաջորդող ապտակ:
Գնացքը դուրս է գալիս թունելից:
Վրացի կինը մտածում է. "Աղջիկս արդեն այնքան մեծ է, որ կարողացավ արժանի պատասխան տալ անամոթին:"
Աղջիկը մտածեց. " Մայրս դեռ այնքան երիտասարդ է, որ գրավում է տղամարդկանց":
Թուրքը. "Արա, էս հայն ինչ անի չանի, ես պիտի տուժեմ?"
Հայը. "Ուխ, երնեկ նորից մութ լինի, ես էլի սենց հավեսով ձեռքս կպաչեմ ու մի լավ կչռփեմ ես թուրքին........"

Ռուսը գալիսա Հայաստան տեսաժան վայրերը դիտելու.
Հայը տանում է Ռուսին ման տալու , հասնում են հյուսիսային պողոտա
Էս Ռուսը ասումա - օյ բլին
Էս հայը չի հասկանում ասումա-- դա-դա, հին շենքերը բլին ,նոր շենքերը սարքին

Դևը հային,թուրքին ու վրացուն բռնումա, ասումա արա ելի դուք

Հայը թուրքը վրացին գնում են դեւի մոտ :Դևը ասումա ով որ ֆոկուզ արեց որ չեմ ջոգի նրան չեմ ուտի:տուրքը անումա ետի ջոգումա դրան ուտումա ռուսինելա ուտում հայը վոռին ցանցա դնում տռռռումա ասումա որ ծակից անցավ

Դռակոնը հային թուրքին վրացուն բռնումա ու ասում եթե ուզումեք ձեզ չուտեմ 3 րոպեից յուչաքանչյուրիտ տակ մի ձու տեսնեմ վրացին ու թուրքը ճարում են հերթը հասնումա հային ասումա այ ախպեր ես հավերի մեջ մի հատ աքլոր չպիտի ըլնի

Գերմանացի տղային հարցնում են կնոջդ ես շատ սիրում, թե՞ սիրուհուդ, պատասխանում է - կնոջս։
Ռուս տղան նույն հարցին պատասխանում է - սիրուհուս։
Հայ տղան ՝ Մամայիս

ԵրկուԱպարանցիշախմատենխաղում ,
խեղճթագաորինինֆակտէխփում


 Աբարանցինասումա.
ԱրաէրեկԷշսկորավ, լավավրենչէի...


 Ապարանցունասումեն.
Վերջինանեկդոտըլսելես:
ԱսումաԻնչիէլանեկդոտչիլինելու:




 Ապարանումմիհատբութկաէլինումվրենգրածէ "ԴԱԳԱՂԻՎԵՐԱՆՈՐՈԳՈՒՄ"

 Էսաբարանցինաշխարհիվազքիմրցումներինգնումամասնակցի,
ԴՈՊԻՆԳէընդունում: Ամենավերջինըինքնահասնում,
ասումեն «արախիչէիրվազում» ասումա «որչջոկեին»




 Աբարանցինարաղըբացումատենումաշարիկովաքսումաթեվերիտակ

Ապարանցինգալիսամեկիտունդուռըծեծումա, բացումեն, ասումա , Ձեզդուռպետքա ??Պատասխանումեն.Չեպետքչի :Դուռըհանումտանումա:

Աբարանցիհերուտղամեքենայովտեղենգնում:
Ղեկիննստածէհայրը: Մեկէլտղենտեսնումա,
որհերըղեկիննստածքնելա, ասումա.
Լավա, Քանիհերսքնածամիհատծխեմ:


 ԱպարամցունհարցնումենՋենիֆերԼոպեսիհետկքնե՞սՈրքունստանի , ինչիչեմքնի

 ԱպարանցիերեխանծնողներինհարցնումէՄեղրամիսիժամանակեսէլէի՞ձերհետՀայրըպատասխանումէԳնալուցիմհետէիր, գալուցմամայիտ

Ապարանցինիմանումա,
որգազըվտանգավորա,
տանըդանակովամանգալիս :




Ապարանցուաղջկանհարսենտանում, հայրըփողէտալիս, որմոտիկտեղգցեն։

Ապարանցինհայելուդեմըչինգաչունգէխաղումուվերջումկրվումէ։

Ապարանցինմտնումէեկեղեցի, մոմվաճառողըասումէմոմառ, ասումէմերսիեսֆանարունեմ։



Ապարանիցինճակատըէնքանէքորում , ճակատագիրըջնջվումէ։

Ապարանցինընկնումէջուրնուասում՝դեքշիտուն։

Ապարանցինէշինգրկածգնումէ, ասումենէդինչիչեսնստումինքըտանիքեզ, ասումէինքըչգիտի, թեեսուրեմգնում: