четверг, 9 февраля 2012 г.

Թարմ հավաքածու...:)

Copy Paste
Թարմ հավաքածու...:)
-Բա՜րև, կանաչ գլխարկ…

-Բա՛րև, մոխրագույն դալտոնիկ…:D

---------

Մի՛ վախեցիր… Բնությունից շատ ես չեմ կարող քեզ վիրավորել…:)

-----------

-Դուք սխալ անալիզ եք բերել,այս տարայի մեջ խնձորի սոկ է..

-Գրո՛ղը տանի,բա երեխուս հետ դպրոց ի՞նչ եմ ուղարկել…:D

---------------

-Սիրելի՛ս, ես չա՞ղ եմ…

-Չէ՜, դու հավասար ես…:)

---------------

- Նայի՛ր այն աղջկան..Ի՜նչ գեղեցիկ է աչքերը թարթում..

- Չէ հա, ուղղակի տառականներն են գլխի մեջ շերտավարագույրները սարքում…:)

--------------

Ոչինչ չի կրճատում սմս-ը այդպես արագ, ինչպես թիկունքում կանգնաց մայրիկը…:)

---------------

Ռադիկուլիտը ուրախ հիվանդությունա!!! Ոնց նստում ես, տենց քայլում ես…:)

------------------

-Ո՞նց կթարգմանվի «I don’t know»..

-Ես չգիտեմ..

-Գրո՛ղը տանի, ոչ ոք չգիտի…:)

-------------

Շոկոլադներից մեկը ասումա` մի՛ հապաղիր, մյուսը` դադա՛ր տուր !!!Հիմա որ մեկին վստահենք…:)

-------------

-Երեխեքին` մինչև 18, օղի չենք վաճառում…

-Լավ ես 18:30 կգամ…:)

------------

-Ներեցե՛ք, դուք պարո՞ւմ եք..

-Հա՛, չես տեսնո՞ւմ..

-Ի՜նչ լավա, ես էլ մտածեծի տոկնա խփել…:)

-------------

Երբ որ մեր գործի տեղը պաժառ ընկավ, բոլորս մի մարդու նման օգնեցինք !!! Մեկը լուցկին բերեց, մյուսը բենզինը… :D

------------------

Միոտանի մարդը ընկնելով լուկի մեջ` դեժավյու ապրեց…:)

--------------

Մայրիկները այնքան սարսափելի չեն, ինչպես որ նկարում են նրանց առաջին դասարանցիները… :)